تیم کشتی دارالفنون دانش آموختگان سالهای 44تا45 اعزام به بهشهر مازندران با معلم ورزش آقای نمازیان میباشد و عکس توسط فرهیخته گرام وکشتی گیر ویاردیرین آقای سیری ارسال شد . xa0 xa0...